ГАЗЕТИ

Папір: гезетний 45 гр/м2
Розмір: А4, А3
Друк: 2-сторонній (4+4), 2-сторонній (4+1)

Цифровий друк – невеликі тиражі
Офсетний друк – великі тиражі

Незалежно від розвитку технологій, а саме впровадження гаджетів у життя людини, більшість людей, як і раніше, вважають за краще читати новини зі свіжої газети, а не з екранів гаджетів. Саме тому друк газет не втратив своєї актуальності і користується великим попитом у громадян, як джерело інформації.
Газета — це періодичне видання з постійною назвою, яке може випускатися як кожен день, так і раз на місяць. Періодичність виготовлення залежить від тематики газети, наприклад, газети новин випускаються щодня, адже щодня у світі щось відбувається, а газети з рекламними оголошеннями випускаються раз на тиждень. Усі газети поділяються за тематикою, за територіальністю, за віковим критерієм та інші.
Виготовлення газет донедавна переслідувало лише початкову мету — передача інформації новин всім зацікавленим особам, але на сьогоднішній день газета — це додаткове джерело реклами товарів, послуг і компаній в цілому. У газетах дедалі частіше можна зустріти рекламні оголошення, як і будь-яка реклама, реклама у газетах позитивно впливає попит. Вартість розміщення рекламних оголошень значно нижча, ніж, наприклад, вартість реклами на телебаченні, тому багато компаній розміщують свою рекламу у періодичних виданнях.
Зазвичай газети друкують великими тиражами, щоб охопити велику аудиторію, але дедалі частіше практикується друк газет малим тиражем. Друк газет малим тиражем здійснюється з метою донесення інформації до певної категорії громадян, наприклад, є газети різні за галузевою тематикою, в них розповідаються новини, відкриття, корисні поради та інша інформація, що стосується тієї чи іншої галузі промисловості (сільськогосподарська, харчова та інші) . Більшість великих компаній випускають власні корпоративні газети, які можуть читати як співробітники цієї компанії, і клієнти і партнери, це підкреслює високий статус цієї організації. Друк корпоративних газет позитивно впливає на імідж компанії.